loader image

قدم اول را محکم بردارید

همکاری با شما افتخار ماست

همکاری در بخش تحقیق و توسعه

از علاقه مند در زمینه تحقیق و پژوهش برای افزایش ارتقا و فناوری در تجهیزات پزشکی دعوت به عمل می آوریم تا اینکه بتوانیم با همکاری و همفکری قدمی مهم در زمینه تولید و فناوری در این بخش مهم برداریم.لذا از همه مهندسان و دانش آموختگان عزیز دعوت میکنیم که چنانچه ایده و طرح قابل اجرایی دارند با ما در اشتراک بگذارند.

همکاری اجرایی در بخش فروش

فروشگاه اینترنتی “پیشرو درمان پرداد” بستر مناسبی برای گسترش تجارت الکترونیک و فرهنگ خرید و فروش اینترنتی می باشد. “پیشرو درمان پرداد” پلی است مطمئن، میان فروشگاه ها و خریداران در سراسر ایران فروشگاه اینترنتی “پیشرو درمان پرداد” توسط کادر بسیار مجرب و آشنا به سیستم شبکه پستی کشور و ارائه کنندگان سرویس های اینترنتی ، پشتیبانی و حمایت میشود.

امکانات فروشگاه اینترنتی “پیشرو درمان پرداد”

فروشگاه اینترنتی “پیشرو درمان پرداد” طرح ویژه ای برای همکاری با تامین کنندگان کالاهای مختلف مربوطه تدارک دیده است. شما فروشنده عزیز میتوانید با شرکت در این طرح درآمدی تضمین شده و فروش گسترده تر کالاهای خود را از طریق ما داشته باشیدفروشگاه اینترنتی امکانات بسیار مناسبی برای افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد فروشگاه های مختلف در اختیار آنها قرار می دهد تا آنها بتوانند با خیالی آسوده، فروش اینترنتی خود را آغاز نمایند. هم اکنون با عضویت و عقد قرارداد با فروشگاه اینترنتی “پیشرو ئرمان پرداد”  شما نیز می توانید با ارائه کالاهای خود به کسب درآمد اینترنتی بپردازید.

پیشرو درمان پرداد – محل نمایش مناسب برای کالای شما به منظور افزایش فروش شما!

مزایای همکاری در فروش

  • دارا بودن محصولات بسیار جذاب ،جدید ،متنوع ،معتبر و پرفروش در فروشگاه های اینترنتی
  • “پیشرو درمان پرداد” دریافت مبالغ فاکتورهای فروش از خریداران و پرداخت آن به فروشندگان را تضمین مینماید
  • تسویه حساب شفاف و روشن هفتگی در حداقل زمان ممکن با فروشندگان
  • کسر هیچگونه هزینه اضافی غیر از موارد مندرج در قرارداد
  • عدم بروز مشکلات و نارسایی های سیستمی سایت
  • سیستم نرم افزاری قدرتمند و شفاف در نحوه عملکرد و فروش محصولات و محاسبه پورسانت شما
  • امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات تصویری ، لینک باکس ، پست ثابت و …
  • امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل و از طریق کد رهگیری پستی
  • تماس تلفنی تضمین شده با تک تک سفارش دهندگان برای اطلاع و تائید سفارش
  • پشتیبانی 24 ساعته توسط ایمیل و تلفن
  • گزارشات کامل و دقیق بر اساس میزان فروش و کالاهای فروخته شده و تمام زیر مجموعه ها

نحوه کار فروشگاه اینترنتی “پیشرو درمان پرداد”

  1. در این سیستم ابتدا خریدار وارد سایت فروشگاه اینترنتی می شود و محصولات مورد نظر را در سبد خرید خود قرار می دهد و پس از وارد نمودن اطلاعات شخصی و آدرس ، خرید اینترنتی خود را نهایی می كند.
  2.  اطلاعات سفارش در کنترل پانل مخصوص فروشگاه اینترنتی به اطلاع فروشنده می رسد. فروشنده، سفارش رسیده را آماده به ارسال می نماید.
  3.  مامور پست به فروشگاه مراجعه و سفارش اینترنتی را دریافت و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا به دست خریدار در هر کجای ایران که باشد می رساند و در هنگام تحویل کالا مبلغ آن را از خریدار دریافت می نماید.
  4.  بلافاصله پس از توزیع مرسوله، محاسبات مالی در رابطه با آن انجام و ماهانه در چهار نوبت (دوشنبه هر هفته) با فروشگاه های اینترنتی تسویه حساب می شود.

تبصره 1 –  در صورتی که به هر دلیل مرسوله در سیستم پستی مفقود و یا دچار آسیب دیدگی شود، بر اساس قوانین شرکت پست خسارت وارده به فروشندگان در سریع ترین زمان ممکن پیگیری و پرداخت می گردد. كلیه مراحل عملیاتی سیستم از طریق اینترنت به اطلاع خریدار، فروشنده، واحد پستی و مدیریت سیستم می رسد.

تبصره 2 – فروشگاه اینترنتی “پیشرو درمان پرداد” صرفا فروش در سایت و خدمات سرویس پست خرید اینترنتی را عرضه می نماید و در قبال محتوای کالاهای خریداری شده مسئولیتی ندارد و مشتریان محترم، در صورت بروز هرگونه مغایرت و یا برای پیگیری سرنوشت سفارش مورد نظر خود، صرفا از طریق سایت و آدرس فروشنده کالا اقدام فرمایند.

در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طرق واتس آپ پیام و سوال خود را ارسال بفرمایید.
09125385332 قرداشی 

همکاری از افراد علاقمند در بخش فروش و خدمات

از اینکه علاقه مند به همکاری با ما هستید بسیار خوشحالیم.

ما منتظر شما هستم و از افراد مستعد و مسئولیت پذیر و توانا در بخش فروش دعوت به عمل می آوریم.

از افرادی که علاقه مند به کار در بخش فروش می باشند خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل info@pdpardad.com ارسال نمایید و منتظر پیگیری از طرف ما باشند.

همکاری در بخش فنی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, dapibus.